Joomli » סוגי לוגואים – איזה לוגו יתאים לעסק שלכם?

סוגי לוגואים – איזה לוגו יתאים לעסק שלכם?

סוגי לוגואים

כאשר אנחנו מחליטים לפתוח עסק חדש אז אחת הפעולות שאנחנו צריכים לעשות היא ליצור לוגו לעסק. הלוגו יכיל את שם העסק ולעיתים גם סמלון וטקסט משני שיעזור ללקוחות הפוטנציאלים להבין מה העסק מציע והאם המוצר/שירות שלנו מתאים להם או לא.

במאמר הבא נדבר על סוגי הלוגואים השונים שיש על מנת לאפשר לכם להגיע להחלטה של מהו סוג הלוגו שבו אתם מעוניינים עבור העסק שלכם.

לוגו המורכב מטקסט בלבד – סוג הלוגו הראשון שאתם צריכים להכיר הוא לוגו שבנוי מטקסט בלבד. לוגו מבוסס טקסט הוא לוגו המכיל רק את הטקסט של הלוגו ללא סמלים נלווים וללא טקסט משני.

לוגואים מסוג זה הם יותר זכירים ועצם זה שהלוגו מכיל טקסט בלבד יגרום לנו להקדיש יותר זמן ליצירה שלו ולהפיכת הפונט למושלם ככל הניתן. בסוג הלוגואים הזה ניתן לבצע כל מיני משחקים עם הטקסט ואפילו לשלב אותיות שונות על מנת להפוך אותו ליותר מעניין.

לוגו מונוגרמה – הסוג השני של הלוגואים נקרא גם מונוגרמה. לוגואים מסוג זה הם בדרך כלל יכילו שילוב של 2 אותיות ולעיתים גם יותר והמטרה היא לקחת את האותיות וליצור מהם סמל.

בדרך כלל אנחנו רואים לוגואים מהסוג הזה בענפי מקצוע כמו עריכת דין, רואי חשבון, סוכני ביטוח וכו’… השילוב שנעשה במקצועות אלו הוא השם של בעל המקצוע.

לצורך הדוגמא עם יש עורך דין בשם: יאיר קפלן אז בדרך כלל השם של העסק יהיה “יאיר קפלן” ואנחנו ניצור את המונוגרמה של הלוגו עם האותיות “יק” או עם האותיות של השם בלועזית.

לוגו המכיל סמליל – בדומה למונוגרמה שלעיתים יכולה גם להצטרף לעיצוב הלוגו בתור סמליל כאן אנחנו מדברים על עיצוב לוגו מקצועי שמכיל את הטקסט/שם העסק והוספה של אייקון/סמליל לטקסט.

מרבית הלוגואים שיוצרים יכילו גם סוג מסוים של סמל שיאפשר לעשות בו שימוש גם ללא שם הלוגו. לצורך הדוגמא בלוגו של אפל המותג שהם יצרו כל כך חזק שמספיק להציג את הסמליל של התפוח על מנת לאפשר ללקוחות להבין שמדובר בחברת אפל.

לוגו המכיל סלוגן – במקרים מסוימים בעת יצירת לוגו לעסק לעיתים גם מוסיפים סלוגן קצר לעיצוב שמופיע בדרך כלל מתחת לשם העסק.

לסלוגן יכול להיות 2 מטרות עיקריות שהראשונה שבניהם היא לתאר לצופה מה בית העסק עושה ומציע. נראה להשתמש בסלוגן למטרה זאת כאשר אי אפשר להבין מה מציע העסק על ידי קריאה של השם שלו.

המטרה השנייה של שימוש בסלוגן קצר יכולה להיות העברת של מוטו מסוים שיש לחברה להציע. קוקה קולה לצורך הדוגמא משתמש הרבה בסלוגן ובמסר “טעם החיים”.

מאמר זה נכתב על ידי אתר BannerDesign. רוצים לצפות במאמרים נוספים ובשירותים שיש לנו להציע? לחצו על הקישור מתחת:

https://www.bannerdesign.co.il/

מעוניינים בעיצוב לוגו מקצועי לעסק שלכם? מלאו את הפרטים מתחת וניצור קשר בהקדם:

אם אהבתם את המדריך ואתם רוצים לשתף אותו ניתן לעשות זאת על ידי לחיצה על כפתורי השיתוף מתחת:

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:

יש לכם שאלות או משהו להוסיף? שתפו אותנו בתגובות מתחת!

אם יש לכם שאלות או משהו להוסיף נשמח לשמוע מכם בתגובות מתחת ולסייע במידת הצורך.

    כתיבת תגובה

    מלאו את כל השדות על מנת להשאיר תגובה (האימייל שלכם לא יוצג באתר).

    כלי נגישות